Willim Consulting
„Jeśli jest coś, czego nie potrafimy zrobić wydajniej, taniej i lepiej niż konkurenci, nie ma sensu, żebyśmy to robili i powinniśmy zatrudnić do wykonania tej pracy kogoś, kto zrobi to lepiej niż my“     
—  Henry Ford, 1923.

Tworzenie Księgi Znaku


Księga Znaku opisuje logo (znak) oraz określa identyfikację wizualną projektu w celu wzmocnienia działań promocyjnych. Wytyczne zawarte w Księdze Znaku pozwalają na kreowanie jednolitego wizerunku i utrzymanie spójnej linii promocyjnej projektu.

Podstawowa Księga Znaku to manual, standaryzacja - opis budowy logo i przykłady jak należy znak stosować dla prawidłowego używania. Bardzo rozbudowana księga Corporate Identity zawiera bardziej szczegółowe opracowania oraz konkretne projekty realizacyjne z użyciem logo i logotypu (www, samochody, reklama zewnętrzna itp). Zasad w niej zawartych powinno się bezwzględnie przestrzegać dla dobra i jednorodnego wizerunku firmy.

Nie ma obowiązku posiadania Księgi Znaku, jednak jej posiadanie i stosowanie bardzo ułatwia życie, a także nobilituje w kręgach biznesowych. W oparciu o Księgę łatwo stosować znak w sposób konsekwentny, jednorodny i prawidłowy, łatwo zweryfikować wykonane projekty czy druki.

Elementy Podstawowej Księgi Znaku to:

Rozszerzona Księga Znaku i jej zawartość:

Willim Consulting podejmie się dla Państwa zaprojektowania Księgi Znaku w formie podstawowej i rozszerzonej.